T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ŞANLIURFA / HALFETİ - Halfeti Anadolu Lisesi

BİGEP OCAK AYI İYİ UYGULAMA ÖRNEĞİ

İş birlikçi öğrenme yaklaşımı kullanılarak hem bireysel başarı hem de kümedeki arkadaşlarının başarılı olmasını sağlamak ve diğer kümelerden başarılı olmak, aynı zamanda heterojen bir yapı ile etkileşimi arttırmak. Sınıf içi olumlu bağlılık oluşturmak

Öğrenciler heterojen bir yapıda gruplandırılır. Bu şekilde çeşitli yeterlikler ve özellikler bakımından birbirlerinden farklıdırlar. Gruplar öğrencilerin ilgilerine isteklerine göre isimlendirilir. Verilen sorular grup içerisinde yardımlaşma sağlanarak farklı çözüm yolları geliştirilerek çözülür. Bu sayede soruların tek bir çözüm yolunun olmadığı görülür. Birbirlerine çözümlerde yardım etmeleri, akran öğrenimi ile olumlu duygular geliştirmeleri sağlanır.Öğrenciler bu süreçte konuyu farklı çözüm yollarıyla pekiştirmiş olur. Birbirlerine karşı olumlu duygular ortaya çıkar. Sosyal ve kişiler arası beceriler gelişir.
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 09.01.2025 - Güncelleme: 09.01.2025 08:26 - Görüntülenme: 57
  Beğen | 0  kişi beğendi